10:01 Куди звертатись якщо COVID-сертифікат не формується | |
Звертатись до служби підтримки Дії слід у таких випадках:Заявникові не вдається згенерувати цифровий образ обличчя ("сфотографуватися") в Дія.Підпис і при цьому її/його не влаштовує отримати COVID-сертифікат як файл pdf на Порталі державних послуг Дія. Запитання стосуються встановлення або особливостей користування порталом державних послуг Дія або мобільним застосунком Дія, неможливістю відправити запит на створення COVID-сертифікату. Заявник вже має COVID-сертифікат і запитання пов'язане із його використанням. Заявник вже мав COVID-сертифікат в мобільному застосунку Дія, але той перестав відображатись після оновлення застосунку або виходу з облікового запису. В меню послуг Дії відсутня закладка COVID-сертифікат. Звертатись до контакт-центру МОЗ за номером гарячої лінії 0800 60 20 19 або через онлайн форму звернення issue.covid19.gov.ua слід у таких випадках:Пацієнт звертається для уточнення статусу/терміну опрацювання заявки, яку він залишив через чат-бот або форму звертання для МОЗ; Щеплення, щодо якого звертається пацієнт, не робили у вашому закладі і ви не бачите його через МІС. Контакт-центр МОЗ перенаправляє до сімейного лікаря Коли можливо внести дані тільки з вторинного джерела Коли потрібно доповнити інформацію про пацієнта або виправити ПІБ, РНОКПП, дату народження Коли потрібно оформити запит до НСЗУ про усунення дублювання даних пацієнта в ЕСОЗ, якщо він має кілька профілів. (nszu.gov.ua/ogoloshennya-pro-ukladennya-dogovoriv/dlya-medichnih-zakladiv/listi-rozyasnennya)
Коли потрібно оформити запит до НСЗУ про усунення дублювання даних двох різних пацієнтів ЕСОЗ, які співпадають за ПІБ та датою народження. (nszu.gov.ua/gromadyanam/osobistij-prijom/citizen-form) Контакт-центр МОЗ перенаправляє до ЗОЗ, в якому робили щеплення Лікар, який робив щеплення, вніс дані про нього із неточностями або не вніс. Коли звертатись до лікаря Запит вирішуються лікарем або ЗОЗ, що робили щеплення в таких випадках: запит на генерацію COVID-сертифікат через Дію відправлено, але сертифікат не сформовано на підставі вакцинації, яка проведена; на підставі одужання; на підставі ПЛР-тесту. заявник має COVID-сертифікат за одну дозу дводозної вакцини, а очікував отримати за повний цикл вакцинації, який вже отримав. Найчастіші причини, через які пацієнт не отримує Міжнародне свідоцтво про вакцинацію пацієнт не отримав щеплення; пацієнт очікував отримати Міжнародне свідоцтво про вакцинацію в Дії, а потрібно звернутись до свого сімейного лікаря; щеплення виконані в різних ЗОЗ і дані не завантажені з МІС до ЕСОЗ; пацієнт відсутній у базі даних ЕСОЗ Найчастіші причини, через які пацієнт не отримує COVID-сертифікат помилки у введенні даних про вакцинацію серії вакцини; поєднання серії і типу вакцини; номера дози для дводозних вакцин; дані про щеплення внесені з вторинного джерела (часто, це є правильним і до лікарів не має запитань; запитання до ЗОЗ, які не підключились до ЕСОЗ досі і наражають користувачів на складнощі); не дотримано рекомендований час між дозами дводозних вакцини; до ЕСОЗ не внесені дані пацієнта, які дозволяють його ідентифікувати однозначно; є дублі профілів пацієнтів в ЕСОЗ. | |
|
Всього коментарів: 0 | |