10:01
Куди звертатись якщо COVID-сертифікат не формується

Звертатись до служби підтримки Дії слід у таких випадках:

Заявникові не вдається згенерувати цифровий образ обличчя ("сфотографуватися") в Дія.Підпис і при цьому її/його не влаштовує отримати COVID-сертифікат як файл pdf на Порталі державних послуг Дія.

Запитання стосуються встановлення або особливостей користування порталом державних послуг Дія або мобільним застосунком Дія, неможливістю відправити запит на створення COVID-сертифікату.

Заявник вже має COVID-сертифікат і запитання пов'язане із його використанням.

Заявник вже мав COVID-сертифікат в мобільному застосунку Дія, але той перестав відображатись після оновлення застосунку або виходу з облікового запису.

В меню послуг Дії відсутня закладка COVID-сертифікат.

Звертатись до контакт-центру МОЗ за номером гарячої лінії 0800 60 20 19 або через онлайн форму звернення issue.covid19.gov.ua слід у таких випадках:

Пацієнт звертається для уточнення статусу/терміну опрацювання заявки, яку він залишив через чат-бот або форму звертання для МОЗ;

Щеплення, щодо якого звертається пацієнт, не робили у вашому закладі і ви не бачите його через МІС.

Контакт-центр МОЗ перенаправляє до сімейного лікаря

Коли можливо внести дані тільки з вторинного джерела

Коли потрібно доповнити інформацію про пацієнта або виправити ПІБ, РНОКПП, дату народження

Коли потрібно оформити запит до НСЗУ про усунення дублювання даних пацієнта в ЕСОЗ, якщо він має кілька профілів.

(nszu.gov.ua/ogoloshennya-pro-ukladennya-dogovoriv/dlya-medichnih-zakladiv/listi-rozyasnennya)

 

Коли потрібно оформити запит до НСЗУ про усунення дублювання даних двох різних пацієнтів ЕСОЗ, які співпадають за ПІБ та датою народження. (nszu.gov.ua/gromadyanam/osobistij-prijom/citizen-form)

Контакт-центр МОЗ перенаправляє до ЗОЗ, в якому робили щеплення

Лікар, який робив щеплення, вніс дані про нього із неточностями або не вніс.

Коли звертатись до лікаря

Запит вирішуються лікарем або ЗОЗ, що робили щеплення в таких випадках:

запит на генерацію COVID-сертифікат через Дію відправлено, але сертифікат не сформовано

на підставі вакцинації, яка проведена;

на підставі одужання;

на підставі ПЛР-тесту.

заявник має COVID-сертифікат за одну дозу дводозної вакцини, а очікував отримати за повний цикл вакцинації, який вже отримав.

Найчастіші причини, через які пацієнт не отримує Міжнародне свідоцтво про вакцинацію

пацієнт не отримав щеплення;

пацієнт очікував отримати Міжнародне свідоцтво про вакцинацію в Дії, а потрібно звернутись до свого сімейного лікаря;

щеплення виконані в різних ЗОЗ і дані не завантажені з МІС до ЕСОЗ;

пацієнт відсутній у базі даних ЕСОЗ

Найчастіші причини, через які пацієнт не отримує COVID-сертифікат

помилки у введенні даних про вакцинацію

серії вакцини;

поєднання серії і типу вакцини;

номера дози для дводозних вакцин;

дані про щеплення внесені з вторинного джерела (часто, це є правильним і до лікарів не має запитань; запитання до ЗОЗ, які не підключились до ЕСОЗ досі і наражають користувачів на складнощі);

не дотримано рекомендований час між дозами дводозних вакцини;

до ЕСОЗ не внесені дані пацієнта, які дозволяють його ідентифікувати однозначно;

є дублі профілів пацієнтів в ЕСОЗ.

Переглядів: 40 | Додав: senya19862007 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0