Звертатись до служби підтримки Дії слід у таких випадках:
Заявникові не вдається згенерувати цифровий образ обличчя ("сфотографуватися") в Дія.Підпис і при цьому її/його не влаштовує отримати COVID-сертифікат як файл pdf на Порталі державних послуг Дія.
Запитання стосуються встановлення або особливостей користування порталом державних послуг Дія або мобільним застосунком Дія, неможливістю відправити запит на створення COVID-сертифікату.
Заявник вже має COVID-сертифікат і запитання пов'язане із його використанням.
Заявник вже мав COVID-сертифікат в мобільному застосунку Дія, але той перестав відображатись після оновлення застосунку або виходу з облікового запису.
В меню послуг Дії відсутня закладка COVID-сертифікат.
Звертатись до контакт-центру МОЗ за номером гарячої лінії 0800 60 20 19 або через онлайн форму звернення issue.covid19.gov.ua слід у таки
...
Читать дальше »