Звертатись до служби підтримки Дії слід у таких випадках:

Заявникові не вдається згенерувати цифровий образ обличчя ("сфотографуватися") в Дія.Підпис і при цьому її/його не влаштовує отримати COVID-сертифікат як файл pdf на Порталі державних послуг Дія.

Запитання стосуються встановлення або особливостей користування порталом державних послуг Дія або мобільним застосунком Дія, неможливістю відправити запит на створення COVID-сертифікату.

Заявник вже має COVID-сертифікат і запитання пов'язане із його використанням.

Заявник вже мав COVID-сертифікат в мобільному застосунку Дія, але той перестав відображатись після оновлення застосунку або виходу з облікового запису.

В меню послуг Дії відсутня закладка COVID-сертифікат.

Звертатись до контакт-центру МОЗ за номером гарячої лінії 0800 60 20 19 або через онлайн форму звернення issue.covid19.gov.ua слід у таки ... Читать дальше »

Переглядів: 40 | Додав: senya19862007 | Дата: 06.12.2021